کمپانی ویوو گوشی جدید خود، X23 را کع شباهت زیادی به V11 این شرکت دارد، در مراسمی به صورت رسمی معرفی کرد.

ویوو X23 طی مراسمی به صورت رسمی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند ویوو به تازگی گوشی جدید خود را طی مراسمی در شهر پکن معرفی کرد. این گوشی که شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهر به V11، محصول قبلی این شرکت دارد، X23 نامیده شده است اما برخی مشخصات آن با این مدل متفاوت است. در ابتدای مراسم ویوو اعلام کرد که X23 تنها در چین عرضه می‌شود و شاید به نقطه دیگری در جهان ارسال نشود. مشخصات زیادی هم در این گوشی وجود دارد که شبیه V11 است. اولین مشخصه‌ای که شباهت دو گوشی X23 و V11 را ثابت می‌کند، نمایشگر گوشی تازه معرفی شده این شرکت است. Vivo X23 دارای نمایشگر AMOLED به اندازه 6.41 اینچ است که در قسمت بالایی خود، یک بریدگی قطره‌ای دارد. دیگر این که حسگر اثر انگشت X23 زیر صفحه نمایش قرار دارد و باتری این گوشی هم 3400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

در حالت کلی، این گوشی به طور کامل یک کپی از V11 نیست. بر خلاف V11 که در پنل پشتی خود دارای دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی بود، X23 دارای دوربینی دوگانه با یک سنسور 12 مگاپیکسلی و لنزی ultra-wide با قدرت 13 مگاپیکسل است. دوربین جلوی این گوشی هم دچار تغییر شده است. دوربین سلفی X23 دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است در حالی که V11 در جلوی خود یک سنسور 25 مگاپیکسلی دارد.

X23 در بخش هدایت خود دارای یک پردازنده ساخت شرکت کوآلکام مدل Snapdragon 670 است؛ در حالی که V11 به چیپست پردازنده Snapdragon 660 مجهز بود. گوشی تازه معرفی شده شرکت ویوو دارای حافظه رم 8 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت ظرفیت دارد. قیمت این گوشی در بازار چین 510 دلار خواهد بود و فقط در بازار چین یافت خواهد شد. انتظار می‌رود، از آنجایی که V11 برای بازارهای جهانی آماده شده است، X23 مدت زیادی در بازار چین باقی بماند و بعد وارد بازار کشورهای دیگر شود و شاید اصلا رنگ کشور دیگری را به خود نبیند.

گفتنی است، شرکت ویوو اعلام کرده است که قصد دارد X23 را با سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo تولید کند که با رابط کاربری FunTouch 4.5 کار خواهد کرد.

ویوو X23 طی مراسمی به صورت رسمی معرفی شد

ویوو X23 طی مراسمی به صورت رسمی معرفی شد

انتهای پیام/

گوشی جدید ویوو معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار