فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در قوچانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی شکایت مالک یکی از کارخانجات شهرستان مبنی بر سرقت تعدادی لوازم از کارخانه وی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق ۲۶ ساله مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط این فرد، با هماهنگی مقام قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به سرقت از کارخانه و همچنین یک فقره سرقت منزل و فروش اموال به یک نفر مالخر اعتراف کرد اظهار داشت:ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال سرقتی شامل یک دستگاه مته برقی، ترازوی دیجیتال، مقادیری آهن آلات، ۸ دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه آبمیوه گیری کشف کردند.
 
سرهنگ مصرخانی با اشاره به یک عملیات موفق دیگر، تصریح کرد:ماموران در این عملیات موفق شدند۲سارق را که اقدام به سرقت از چند قصابی شهرستان کرده بودند، دستگیر کنند.
 
وی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخرخاطر نشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

سارقان حرفه ای در دام پلیس افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.