اطلاعات iPhone Xc، ارزان قیمت‌ترین محصول اپل فاش شد

بن گسکین یک هفته مانده به رونمایی محصولات شرکت اپل، اطلاعات جدیدترین تلفن‌همراه این شرکت را فاش کرد.

اطلاعات iPhone Xc گوشی ارزان قیمت اپل لو رفت + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محصولات شرکت اپل سال‌های بسیاری است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. البته همیشه این شرکت مورد نقدهای بسیار زیادی قرار می‌گیرد. افراد زیادی برای هفته بعد، روز رونمایی محصولات جدید اپل، لحظه شماری می‌کنند.

تنها چند روز به رویداد بعدی اپل مانده است و انتشار شایعات و فاش شدن اطلاعات بعضی محصولات، طبیعی است. به نظر می‌رسد جدیدترین اطلاعات درباره‌ی ارزان‌ قیمت‌ترین تلفن‌همراه 6.1 اینچی آیفون به بیرون درز پیدا کرده است.

تصاویر جدیدی که در توییتر منتشر شده است، آیفون جدید را در چهار رنگ نشان می دهد و آن را iPhone Xc می‌نامد. بن گسکین، منتشر کننده‌ی عکس‌های گوشی جدید اپل، تصاویری از پشت و کنار این مدل در چهار رنگ قرمز، سفید، آبی‌تیره و صورتی منتشر کرد. به گفته گسکین، این تصاویر فقط "مدل های ساختگی" هستند نه گوشی های واقعی، اما آن‌ها با اطلاعاتی که ما تاکنون از این تلفن‌همراه شنیده‌ایم هم‌خوانی دارند.

اطلاعات iPhone Xc، گوشی ارزان قیمت اپل لو رفت + عکس

در شایعات قبلی آمده بود که این‌بار اپل قصد دارد تلفن‌همراه خود را با طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه کند، اما هیچ اثری از استفاده از رنگ‌های جدید در این تصاویر نیست. همچنین گسکین تایید کرد اندازه این گوشی 6.1 اینچ و صفحه نمایش آن LCD است. البته او ساعاتی پیش در استوری اینستاگرامش اعلام کرد این عکس‌ مدل‌های ساختگی نیستند و محصول نهایی اپل هستند.

اطلاعات iPhone Xc گوشی ارزان قیمت اپل لو رفت + عکس
جالب‌ترین بخش، نام این محصول است. بسیاری از کاربران تصور می‌کردند اپل نام آن را iPhone 9 خواهد گذاشت اما iPhone Xc نام جذاب‌تری برای این گوشی است. البته همه‌ی این‌ها حدس و گمان است و ما باید تا هفته بعد برای مشاهده کامل این محصولات منتظر بمانیم. ولی همه‌ی شواهد نشان می‌دهد گوشی‌های بعدی این شرکت، جدای از نامشان، رنگ‌های بیشتری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: شرکت BMW خودروهای خود را به دستیار صوتی مجهز می‌کند


انتهای پیام/

اطلاعات محصول جدید اپل فاش شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار