توئیتر در حال تست طراحی جدید نسخه تحت وب

توئیتر در حال تست طراحی جدیدی برای نسخه تحت وب خود است تا قابلیت‌های اپلیکیشن موبایلی این شبکه اجتماعی را به آن اضافه کند.

توئیتر در حال تست طراحی جدید نسخه تحت وب خود استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توئیتر به تازگی مشغول تست طراحی جدید ظاهر نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی با تغییراتی از جمله پنجره جدید برای پست گذاشتن، تغییر وضعیت برای حالت شب این برنامه و چندین تغییر دیگر است. علاوه بر این، توئیتر نسخه‌ای دیگر برای این اپلیکیشن منتشر کرده است.

توئیتر اعلام کرده است این تست فعلا به صورت محدود انجام می‌شود و توضیحی درباره انتشار آن برای همه کاربران داده نشده است. این طراحی جدید برای نسخه تحت وب توئیتر قرار است پست‌های کاربران را بر اساس زمان مرتب کند، یک حالت شبانه و حالت ذخیره اطلاعات دارد تا از ظاهر شدن خودکار عکس‌ها در خط زمان جلوگیری کند.

علاوه بر این، قابلیت‌هایی زیرپوستی هم برای توئیت‌ها در نظر گرفته شده تا کاربران با آن‌ها بتوانند تغییرات دلخواه خود را در توئیت‌های خود ایجاد کنند به عنوان مثال کاربران می‌توانند برای لینکی که به اشتراک می‌گذارند، رنگ دلخواهی را انتخاب کنند. به نظر می‌رسد رابط کاربری جدید نسخه وب توییتر یک اپلیکیشن تحت وب پیش رونده (Progressive Web App) باشد.

در توئیتی که وبسایت توئیتر درباره طراحی جدید نسخه تحت وب برنامه خود به اشتراک گذاشته، عنوان کرده است که این نسخه از بوکمارک‌ها در نسخه وب حمایت خواهد کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا توئیت‌هایی را که مایلند ذخیره کنند و روی نسخه موبایلی یا دسکتاپ خود مشاهده کنند.

گفتنی است، توئیتر همراه با اعلام این خبر نسخه‌ iOS برنامه خود را آپدیت کرد که شامل یک تغییر عمده بود و آن هم پشتیبانی از پخش زنده صدا است.

توئیتر در حال تست طراحی جدید نسخه تحت وب خود است

در ادامه، می‌توانید تغییراتی را در نسخه وب توئیتر مشاهده کنید که برای برخی از کاربران فعال شده است، مشاهده کنید:

انتهای پیام/

نسخه تحت وب توئیتر تغییر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار