معرفی اولین شارژر بی‌سیم بلک‌بری +فیلم

ویدئوی تازه منتشر شده از بلک‌بری خبر از تولید شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های این شرکت می‌دهد.

معرفی اولین شارژر بی‌سیم بلک‌بری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه آوریل بود که رسانه هندی Optiemus از مدل‌های Evolve و Evolve X بلک‌بری رونمایی کرد. در آن زمان این گوشی‌ها با نام‌های رمزی خود یعنی Ghost و Ghost Pro شناخته می‌شدند. در کنار این رونمایی‌ها، Evan Blass، فاش کننده مشهور گوشی‌های هوشمند در توئیتر خود پستی را منتشر کرد که از شارژر بی‌سیم این شرکت خبر می‌داد. به تازگی کمپانی بلک‌بری تیزری تبلیغاتی را در کانال YouTube خود منتشر کرده است که شارژر بی‌سیم خود را به نمایش گذاشته است.

در تیزر جدیدی که بلک‌بری منتشر کرده است، می‌توانیم بفهمیم که شارژر بی‌سیم این شرکت به شکل سپر امنیتی بلک‌بری است که دو چراغ آبی در کنار آن‌ها اتصال دستگاه با گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. چیزی که نمی‌توانیم از این تیزر دریابیم نوع یواس‌بی است که این شارژر پشتیبانی می‌کند. در زیر این شارژر هم سه‌پایه پلاستیکی ساخته شده است تا از روی سطوح صاف سر نخورد.

متأسفانه، هیچگونه اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این وسیله جانبی گوشی‌های بلک‌بری داده نشده است. گمانه‌زنی‌هایی راجع به این شارژر بی‌سیم وجود دارد که احتمال انتشار آن‌ها در زمانی را می‌دهند که گوشی‌های Evolve و Evolve X وارد بازارهای هند شوند.

انتهای پیام/

رونمایی از شارژرهای بی‌سیم بلک‌بری +فیلم

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار