گوشی جدید بلک بری به نام Ghost در دست تولید است و شایعات درباره این گوشی در حال پخش شدن است.

شایعاتی درباره گوشی جدید بلک بریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کانادایی بلک بری در حال ساختن گوشی هوشمندی انحصاری برای بازار هند است که به نام Ghost شناخته می‌شود و شایعات زیادی از جمله لبه نداشتن این گوشی درباره آن شنیده می‌شود. در آخرین شایعه‌ای که اوان بلس در صفحه خود منتشر کرده است، شنیده می‌شود که باتری این گوشی 4هزار میلی‌آمپر ظرفیت خواد داشت. وجود این پروژه در بین کارهای بلک بری در ابتدا در ماه فوریه مشخص فاش شده بود و در این تابستان قرار است روانه بازار شود.

باتری‌هایی با این ظرفیت تقریبا محال است که روی گوشی‌های پرچمدار گذاشته شوند و اغلب در گوشی‌های میان رده قرار داده می‌شوند ولی این بار بلک بری سنت شکنی کرده و مدل Ghost را با این باتری تولید کرده است. این باتری برای اولین بار است که روی یک گوشی پرچمدار قرار می‌گیرد و می‌تواند عرصه رقابت برای عمر باتری را در بین سازندگان گوشی‌های هوشمند داغ‌تر کند.

دستگاه‌های ساخته شده از سال گذشته توسط TCL برای بلک بری همه دارای باتری‌های بالاتر از حد متوسط بوده‌اند. KeyOne دارای چنین باتری بود ولی به دلیل داشتن یک چیپ پردازنده متوسط (اسنپدراگون 625) در بین گوشی‌های میان رده از عمر باتری بالایی برخوردار بود. حتی مدل Motion هم با باتری 4هزار میلی‌آمپری خود جایگاه ویژه‌ای در زمینه نگه‌داری شارژ بود.

مثل اینکه عمر بیشتر باتری فقط برای برند بلک بری است که مهم جلوه می‌کند و هنوز با باتری‌های بزرگ خود خودنمایی می‌کند اما هنوز باید منتظر باشیم تا خبرهای بیشتری از BlackBerry Ghost به گوشی برسد.

انتهای پیام/

باتری 4هزار میلی‌آمپری روی گوشی جدید بلک بری

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار