مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئات مذهبی پیشتاز جشن مباهله باشند.

هیئات مذهبی پیشتاز جشن مباهله باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب گفت: روز مباهله روز بسیار بزرگ و مهم در تاریخ اسلام و مکتب تشیع به شمار می آید و این روز گنجینه ای است که باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.


وی ادامه داد: درسها و پیام های این واقعه بزرگ فوق العاده عمیق و انسان ساز است و جامعه اسلامی باید همواره بر مکتب پر فیض مباهله زانو زده و سبک زندگی خود را با آن تطبیق نماید.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه روز مباهله نماد پیروزی نور بر ظلمت، حق بر باطل و سند حقانیت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است اظهار داشت: این روز بزرگ باید بیش از پیش زنده نگه داشته شود در این میان نقش هیئات مذهبی در آگاهی از اسرار مباهله و پاسداشت این روز بزرگ بسیار مهم است.


وی با اشاره به کم رنگ بودن و توجه به این روز افزود: امروزه رمز و راز های پایداری خانواده در توجه به آموزه های مباهله است و از سوی دیگر آموزه های مباهله درس ها و پیام های اجتماعی سیاسی و فرهنگی و حتی سیاست خارجی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

روز مباهله روز بسیار بزرگ و مهم در تاریخ اسلام و مکتب تشیع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.