حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه های امروز نماز جمعه دولتمردان آمریکایی را اولین جنایت کاران تاریخ برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه آمریکایی ها مجمع جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد را قبول ندارند و از آن خارج شدند گفت: آمریکایی ها همواره در نقاط مختلف جهان مرتکب جنایات بشری می شوند و زنان وکودکان بی دفاع را مورد حمله قرار می دهند.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه 15 مرداد 1345 میلادی آمریکایی ها مرتکب بزرگترین جنایت بشریت شدند افزود: دولتمردان آمریکایی اولین جنایت کاران تاریخ هستند.

وی با یاد آوری اینکه در شهر های هیروشیما و ناکازاکی 220 هزار انسان بی گناه قتل عام شدند گفت: آنها حتی تا به امروز عذرخواهی هم نکرده اند.

امام جمعه زنجان با همچنین با اشاره به دشمنی های 40 ساله آمریکایی ها با ملت قهرمان ایران اسلامی گفت: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و همواره می کوشد آزادی خواهان جهان به ویژه ملت مبارز کشورمان را به زانو در بیاورد هرچند در تمام این سالها همیشه شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یادآوری افزایش غیر منطقی قیمت ها بدون دلیل و منطق گفت: هنوز تحریم های جدید شروع نشده ولی افرادی با احتکار کردن کالاهای ضروری مردم می خواهند مردم را نا امید کنند که خواست دشمنان است.

وی گفت : هدف دشمن نا امیدسازی مردم از جمهوری اسلامی است و از هر روش و شیوه ای برای رسیدن به این هدف استفاده می کند.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان این که باید با تکیه بر تولید داخلی ، کشور را توانمند کنیم ، افزود : باید نقشه و توطئه دشمنان را شناخت، راهکار خروج از این وضعیت، ورود مدیران جهادی و صاحب ابتکار و شجاع، بازرسی و کنترل مداوم و مسدود کردن بسترهای فسادی است که می‌تواند کمک شایانی به رفع این مشکلات داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرارسیدن روز خبرنگار ، سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید حسین لشگری ،سر لشگر خلبان شهید عباس بابایی و سالروز شهادت شهید دکتر حسن آیت به دست منافقین را هم تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، خبرنگاری را شغل شریفی دانست و گفت: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار از حب و بغض خودداری کنند و اخبار صحیح را مخابره کنند.


انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه زنجان در 12 مرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.