اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از افراد جهادگر سه اصل در حل مشکلات است.

ضرورت توجه ویژه به تولیدات داخلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های نماز با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان بر ملت ایران گفت: باید به ظرفیت های داخلی و تولید ملی متکی باشیم، همچنان که نسخه های آمریکایی و نسخه های غربی برای نظام اسلامی اشتباه و غلط است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: در کشور باید یک صدا شنیده شود ودر این راستا مسئولان قوا اقدامات خوبی انجام داده اند.
امام جمعه زنجان راه حل ارائه شده از نظر رهبری را توجه به اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا وحمایت از افرادی که جهادی کار می کنند و مقابله با خیانت کاران دانست و گفت: مسئولان باید همواره نگاهشان به مردم باشد.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در قالب بسیج مستضعفین در کنار قوای نظامی و انتظامی به مدت 8 سال در برابر دشمنان ایستادگی کردند گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.
خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه آب و برق در کشور به طور صحیح مدیریت نمی شود افزود: کشورمان یکی از 25 کشور دنیا است که برق زیاد مصرف می کنند و جمعیت 81 میلیون نفری به میزان یک کشور 200 میلیونی برق مصرف می کند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: اگر مردم 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند سالانه می توان 6 نیروگاه 800 مگاواتی در کشور ایجاد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان نهاد مقدس حافظ قانون اساسی، از اقدامات انجام شده در تامین اجتماعی و بهزیستی برای کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ج

عدم مدیریت درست در مصرف آب و برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.