نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان وحدت و هم‌صدایی را مهمترین راهکار مقابله با آمریکا دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛،حجت السلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم دشمن شناسی عمل به رهنمودهای ایشان را چراغ راه انقلاب دانست .

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه منشا درس ایستادگی ملت ایران ریشه در مکتب عاشورا دارد افزود: ملت ایران اگر قرار بود تسلیم آمریکا شود، انقلاب نمی‌کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین خاتمی وحدت و هم‌صدایی را مهمترین راهکار مقابله با آمریکا دانست و گفت: این همراهی باید در بین سران قوا و مسؤولان بیشتر نمایان باشد.

وی همچنین الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی، دانش بومی، توان داخلی و توجه به مصرف درست را از دیگر راه‌کار‌های عبور از مشکلات پیش رو دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز اقدامات جنایتکارانه صدام در استفاده از سلاح‌های شیمیایی و میکروبی بر ضد مردم مظلوم سردشت گفت:دست استکبار جهانی وآمریکا در همه جنایتهای ضد بشری علیه مردم ایران هویداست.

حجت السلام والمسلمین خاتمی سالروز جنایت‌کارانه‌ترین اقدامات دولت آمریکا درهدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران یکی دیگر از اسناد ضدی بشری آمریکا خواند و با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این جنایت بی شرمانه را گرامیداشت.

وی درپایان یادشهدای هفت تیر را هم گرامیداشت .

انتهای پیام/ن

 

 خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.