نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه گفت : مشکلات جامعه باید در آرامش و با همفکری مردم و مسئولین حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های  امروز نماز جمعه با اشاره به این که تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی کنونی و کاهش فشارهای خارجی، بهره گیری از الگوی اقتصاد مقاومتی است گفت : باید برای کاهش مشکلات جهاد کرد و از مشکلات شخصی و جناحی فاصله گرفت.

وی افزود : در جنگ اقتصادی، دشمنان این مرز و بوم، موجودیت ملت ایران، كشور ایران و هویت و تمدن ایرانى را مورد تهاجم قرار داده‌اند.

خطیب جمعه زنجان به استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: از آن زمان تاکنون حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاده است و جوانان این سرزمین با جان خود از این کشور محافظت و پاسداری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : بی شک باید دانست که هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت و ایستادگى است.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه به اصلاح الگوی مصرف در حوزه آب و برق نیز گریزی زد گفت : بخش اعظم آب در کشاورزی مصرف می شود که کشاورزان و مسئولین امر باید از راه استفاده از دانش و تجهیزات روز درزمینه آبیاری زمین‌های کشاورزی در مصرف خود مدیریت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به 31 تیرماه نیز به نام روز عفاف و حجاب اشاره کرو و افزود : نگلیس برای براندازی اسلام و مذهب‌زدایی همواره توطئه‌های زیادی را انجام داده است و در ایران نیز با روی کار آوردن رضا شاه سعی کرده است حیا و عفاف و پاکدامنی زنان ایرانی را نشانه بگیرد تا از این طریق غیرت مردان را از بین ببرد که با آگاهی مردم در آن زمان شهرهای مختلف به قیام پرداختند.

وی همچنین گفت : دوشنبه هفته آینده نیز سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) است که توصیه می‌شود، مردم در مجالس عزا و هیئات شرکت داشته باشند و از فضایل آن بزرگوار آگاهی یابند.


انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.