نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت : راه دفاع از ارزش های اسلامی وحریم ولایت همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز با تبریک روز وجانباز به غیور مردان ایران اسلامی گفت: راه امام حسین(ع) وحضرت ابوالفظل(ع) در راه دفاع از ارزش های اسلامی وحریم ولایت همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سربازان گمنام امام زمان گفت: همانطور که حضرت آیت اله خامنه ای فرمودند یکی از مسایل مهم و روز این است که ما در یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم که در یک طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ودر طرف دیگر آن نظام سلطه ودشمنان اسلام است که باید آگاه وهوشیار باشیم.
خطیب نماز جمعه زنجان همچنین بیانات رهبر انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام اسلامی را یاد اور شد وگفت: در هر جایی که مظلوم وجود دارد نظام اسلامی در آنجا حاضر است وبا ظلم مبارزه می کند واین موضع نظام مقدس کشورمان در اعتقاد به توحید ودفاع از مظلومان است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با محکوم کردن جنایات چندین کشور به سرکردگی آمریکا در حمله هوایی به کشور سوریه گفت: آنها مرتکب جنایات جنگی شدند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه 5 اردیبهشت 1359 یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است گفت: آمریکایی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رفتن50 هزار مستشار آمریکایی از کشورمان در صدد انتقام از نظام اسلامی بودند که سرانجام شکست خوردند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی ( ره) اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند افزود: ابهت امریکایی ها توسط چندین دانشجوی مسلمان در این روز شکست.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با گرامیداشت سالروز اعلام انقلاب فرهنگی توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت:انقلاب فرهنگی با محوریت تربیت اساتید انقلابی وتغییر برنامه های آموزشی با محور نظام اسلامی انجام گرفت.


انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.