ماه مبارک رمضان فرصتی خوب برای کسب تقوای الهی و خودسازی است.

صدقه مهم ترین نردبان ترقی در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کسب تقوای الهی است که باید از این ایام به خوبی بهره‌مند شویم.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه یکی از نردبان‌های ترقی در ماه مبارک رمضان صدقه است، گفت: پرداخت صدقه واجب و دستگیری از فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تاکید شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد روز مقاومت است و ایستادگی مهمترین علت آزادسازی خرمشهر بود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بر نمایندگان مجلس که برگزیده مردم هستند دو وظیفه قرارداده، که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر کارهای مسئولان است.
امام جمعه زنجان به 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات دشمنان در این سال ها دخالت در امور داخلی و ایجاد اختلاف و تفرقه و دور کردن مردم از انقلاب و نظام بوده است امام هیچگاه نتوانسته به این افکار شوم برسد.
وی با بیان اینکه نقشه راه انقلاب در دیدار مسؤولان نظام با رهبر معظم انقلاب بیان و اعلام شد، افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه را اعلام کردند و همه مسؤولان وظیفه خود را متوجه شدند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در سال 79 بر رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی افزود: عده‌ای جوان و بدون داشتن تجهیزات بر ارتش این رژیم تا بن دندان سلح پیروز شدند در حالی در جنگ 6 روزه کشورهای بزرگ غربی نتوانستند در مقابل این رژیم ایستادگی کنند.
وی سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه (س) از نخستین مسلمانان است و اقدامات وی برای اسلام بی‌نظیر است به طوری که خداوند متعال از طریق جبرائیل به وی سلام رسانده است.
امام جمعه زنجان همچنین سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفت.

انتهای پیام/ ج

لزوم دستگیری از فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.