نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : بدعهدی آمریکا همواره بر ملت ایران ثابت شده است و در موضوع برجام این بدعهدی بار دیگر آشکار شد.

در موضوع برجام چهره پلید آمریکا بار دیگر بر ملت ایران آشکار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر فتح یک شهر نبود بلکه فتح‌الفتح بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه فتح خرمشهر پایه گذار مقاومت بود افزود: پس از این فتح امام فرمودند، بسیج متعلق به ایران نیست و باید هسته‌های مقاومت در مقابل شرق و غرب در همه کشور‌های جهان تشکیل شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه امروز ما عمق راهبردی در منطقه داریم، گفت: پیروزی مقاومت در انتخابات عراق و لبنان و ایستادگی مردم در مقابل تکفیری‌ها به برکت مقاومت محقق شده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز دشمن به بهانه‌های مختلف در مقابل نظام و انقلاب ایستاده به برکت مقاومت است، افزود: اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا هم به دلیل همین ایستادگی ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به وضعیت کشور‌های غربی منطقه گفت: ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی تشکیل شده است و به هیچ قانون و قاعده‌ای پایبند نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه ۷۰ سال است که رژیم‌های عربی در حال گفتگو با این رژیم هستند، گفت:، اما این رژیم به هیچ قراردادی پایبند نیست و در روز‌های اخیر جنایت‌های بزرگی را علیه مردم فلسطین انجام داد و آمریکا نیز که میانجی اعراب و رژیم صهیونیستی بود با انجام این کار نیت و جنایتکاری خود را نشان داد.

 

انتهای پیام/ع

بدعهدی آمریکا همواره بر ملت ایران ثابت شده است

برچسب ها: نمازجمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.