نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید با روحیه قوی، ایمان و اراده و روحیه انقلابی از مشکلات عبور کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان با تبریک هفته با سعادت و مبارک کرامت گفت: در این دهه ولادت دو بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیه و حضرت امام رضا (ع) قرار گرفته کسانی که برای این کشور برکت و سعادت را ارمغان آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: در دیدار رهبری با هیأت دولت خطوط کلی نظام نقشه کلی ترسیم شد تا بتوانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به فرموده رهبری جنگ، جنگ اراده است، افزود: رهبری فرمودند که باید با روحیه قوی، ایمان و اراده و روحیه انقلابی از مشکلات عبور کنیم و این امر با تلاش دولت و همراهی مردم و رسانه‌ها محقق می شود و باید همه در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امریکا تلاش دارد که معامله قرن را عملی سازد، افزود: همانطور که رهبر معظم هم فرمودند، هرگز این اتفاق عملی نخواهد شد و دشمن در این توطئه هم شکست خواهد خورد‌.

امام جمعه زنجان به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم حج اتحاد و ارتباط مسلمانان جهان و همان شکل‌گیری امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: پس از آنکه ایران قطعنامه 598 را پذیرفت آمریکا، صدام و منافقین را تحریک و آنها به خیال اینکه ایران ضعیف شده عملیات علیه کشورمان آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به قانون کاپیتولاسیون نیز اشاره کرد و افزود: 29 تیرماه سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط آمریکایی‌ها در ایران در سال 43 است که امام راحل نخستین شخصی بودند که در روز 4 آبان سال 43، اعتراض خود را بر تصویب این قانون ننگین اعلام کردند که سایر مراجع دینی نیز با تبعیت از ایشان مخالفت خود را در پی تصویب قانون آمریکایی اعلام کردند.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.