بازیکنان ارژن شیراز از فرط مشکلات مالی، متوسل به کارهایی، چون خیاطی و مسافرکشی تا نیمه‌های شب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم ارژن شیراز که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، روند رو به رشدی داشته و تا پایان هفته هشتم، با چهار برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و ۱۴ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفته، این روز‌ها بازیکنانش در طلب اندک پولی گرفتار آمده أند و کارد به استخوانشان رسیده است.

مرتضی کشاورز کاپیتان ارژن شیراز که از فرط ناراحتی اشک در چشمانش حلقه زده بود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛گفت: هیچ کس از مشکلاتی که بازیکنان ارژن این روز‌ها با آن گرفتارند خبر ندارد و بسیاری از ما شب‌ها تا دیر وقت مشغول رانندگی در تاکسی إسنپ هستیم یا در خیاطی و آرایشگاه در آمدزایی می‌کنیم.

وی إدامه داد: تا کی مسئولان استان نمی‌خواهند از تیم‌های ورزشی حمایت کنند، باور کنید شرکت ارژن هم که خصوص اداره می‌شود تا یک جایی توان حمایت از ورزش را دارد.

کشاورز بیان کرد: تا به امروز تمام دریافتی که در این فصل باشگاه ارژن به ما داده تنها ۲۵۰ هزارتومان بوده و حتی در مقطعی کار به جایی رسید که حمید کمالی سرمربی ارژن خود به هر یک از بازیکنان، نفری ۲۰۰ هزارتومان داد.

کاپیتان ارژن افزود: حق تیمی که تا پایان هفته هشتم بیش‌ترین گل زده و کمترین گل خورده را داشته این نیست که حمایت نشود و مسئولین استانی حتی در سر تمرین و مسابقاتشان هم حاضر نشوند.

کشاورز ادامه داد: در همین فصل به مصاف نمایندگان قم، بندرعباس، اهواز و شهر قدس رفتیم و نمی‌دانید چه حمایتی از سوی استاندار، شهردار، فرماندار و شورای شهر از تیم هایشان شده، اما واقعا نمی‌دانم دیگر باید ارژن شیراز با نتیجه که امسال گرفتیم چه کاری باید صورت دهیم تا اندکی نگاه مهربانانه مسئولین شامل حالمان شود.

وی إضافه کرد: نامهربانی‌های امسال مسئولین استان فارس انگار به سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال هم سرایت کرده و هیچ بازیکنی از تیم ارژن را به اردو‌های تیم ملی دعوت نمی‌کند حتی دروازبان ما که چهار هفته بعنوان بهترین دروازبان لیگ برتر انتخاب می‌شود.

وی در پایان گفت: بازیکنان تیم ارژن شیراز واقعا معنی غیرت و تعصب را تا اینجا نشان دادند و برای شادی هواداران و خانواده‌های علاقمند به فوتسال، از هیچ تلاشی مزایقه نکردند، اما از مسئولان استانی تقاضا دارم تا دیر نشده فکری کنند، تا ارژن شیراز به سرنوشت تیم‌هایی مانند برق شیراز، بهمن، کارا، صدرا و دیگر تیم‌های به کام مرگ رفته فارس دچار نشده است.
انتهای پیام/ر

مرثیه سکوت مسئولان استانی در قبال مشکلات ارژن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار