تیم کاراته ارژن شیراز به دور دوم لیگ برتر کاراته کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛صلواتی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در دیدار‌های هفته دوم این رقابت‌های کاراته کشور که با حضور ۳۲ تیم برگزار شد، تیم‌های برتر هر گروه معرفی و ۲ تیم از هر گروه به دور دوم راه یافتند.

وی بیان کرد: از گروه یک، باشگاه ورزشی مقاومت و هیئت کاراته قرچک، از گروه ۲ هیات کاراته گلستان و لبنیات ارژن شیراز، از گروه ۳ هیات کاراته اصفهان و پاس کن شین کان، از گروه ۴ عقاب شوبوکان وهیات کاراته سمنان، از گروه ۵ موسسه واکسن سازی رازی و شهرداری شهرقدس، از گروه ۶ هیات کاراته زنجان و تخت جمشید و از گروه ۸ پاس قم و شهرداری بندرانزلی به دور دوم صعود کردند.

کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه دیدار باشگاه انقلاب قم با تیم‌های هیئت کاراته خراسان رضوی، اسکلت بتنی ایران و لوازم یدکی ملت مرکزی از گروه ۷ به هفته بعد موکول شد، افزود: در این مسابقات از هیئت کاراته خراسان رضوی امیر اسلامی به عنوان بهترین بازیکن به مربیگری هادی امیری شناخته شد.

صلواتی ادامه داد: هیئت کاراته بوشهر به مربیگری صادق عباسی تیم اخلاق و ایمان گل محمدی ازهیئت کاراته اصفهان به عنوان بهترین مربی هفته معرفی شد.
انتهای پیام/ت

صعود تیم ارژن شیراز به لیگ برتر کاراته کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار