نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال در مقابل نماینده البرز قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۸ روز جمعه دوم شهریورماه سالن شهید ابوالفتحی شیراز میزبان بازی ارژن شیراز و مقاومت البرز است.

تا پایان هفته ششم نماینده فارس با ۳ برد، ۲ تساوی، یک شکست و یازده امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفته و مقاومت البرز با ۹ امتیاز، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص وضعیت آمادگی تیم برای دیدار با مقاومت البرز گفت: شرایط تیم را اگر از چند نگاه بخواهیم به آن بپردازیم متفاوت است چرا که تیم ما از نظر فنی نسبتا خوب است وتفکرات مارا خوب پیاده کرده اند اما از نظر مسائل مالی در شرایط بدی به سر می‌بریم وبه جز مبلغ بیست میلیونی که کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بین همه بازیکنان و کادرفنی تیم تقسیم کرده، اتفاق دیگری نیفتاده است.

وی افزود: البته دلیل اصلی مشکلات مالی تیم ارژن، کارخانه ارژن می‌باشد که دچار مشکل شده و امیدوارم مسئولین ذیربط به مشکلات این کارخانه رسیدگی کنند، به هرحال امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود تا روند خوب تیم حفظ شود، درغیر این صورت کار برای ادامه فصل سخت می‌شود.

تیم ارژن شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور میزبان خود حفاری اهواز را با تساوی یک-یک متوقف کرد و مقاومت البرز ۴-۲ مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی و دارنده نشان طلا جام باشگاه‌های آسیا را شکست داد.

وحید سلیمانی و محمد داودپور قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

آخرین بازی دو تیم به چهارم آبان ماه ۹۶ و هفته نخست دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بر می‌گردد که مقاومت البرز با نتیجه ۳-۲ ارژن شیراز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ن

مصاف ارژن شیراز و مقاومت البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار