یکی از اعضای هیئت منصفه دادگاه رئیس سابق ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا به ترامپ هشدار داد عفو او اشتباهی بزرگ است.

پیام یکی از اعضای هیئت منصفه دادگاه منافورت به ترامپ: عفو منافورت اشتباه بزرگیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «پائولا دانکن» یکی از اعضای هیئت منصفه دادگاه «پال منافورت»، رئیس سابق ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، که به محکومیت منافورت رأی داد به دونالد ترامپ توصیه کرد از اختیار خود در عفو او استفاده نکند. از روز سه شنبه که منافورت به هشت مورد از ۱۸ اتهامی که به او وارد شد محکوم شد،

دانکن تنها عضو هیئت منصفه است که در اینباره اظهار نظر کرده است.

دانکن ۵۴ ساله روز جمعه در مصاحبه با رویترز گفت: «ترامپ به هیچ وجه نباید منافورت را عفو کند. به نظر من اشتباه بزرگی خواهد بود».

این عضو هیئت منصفه چنین تصمیمی را هم از نظر سیاسی و هم از نظر اخلاقی اشتباه دانست.

دانکن در ادامه گفت: «اگر ترامپ او را فوراً عفو کند این پیام را انتقال می‌دهد که اشکالی ندارد که منافورت قانون را نقض کرده است. اما نقض قانون اشکال دارد».

زمانی که هیئت منصفه درباره اتهامات منافورت شور می‌کرد و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته بود ترامپ در این روند مداخله کرد و گفت: پرونده فساد مالی و مالیاتی منافورت غم انگیز است و او آدم خیلی خوبی است.

این اظهار نظر و توییت‌هایی که ترامپ پس از اعلام حکم منافورت منتشر کرد حدس و گمان‌ها درباره احتمال عفو منافورت را تقویت کرده است. وقتی درباره عفو منافورت مستقیماً از دونالد ترامپ سوال پرسید او به طور کامل آن را رد نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار