فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بر لزوم تشکیل قرارگاه اقتصادی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با هدف کیفیت‌بخشی به کنترل بازار امروز نیازمند یک قرارگاه اقتصادی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ماشالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن در جنگ اقتصادی، پیش‌بینی این‌چنین روز‌های سخت برای کشور دور از ذهن نبود.

وی خاطرنشان کرد: مردم، ولی نعمتان ما هستند و بدون شک اگر تلاش مدیران را در جهت خدمت‌گذاری و همچنین حضور به‌موقع آن‌ها را در کنار خود ببینند، پای کار آمده و به‌راحتی می‌توان از چالش حال حاضر عبور کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه مشکلی در تامین اقلام موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: اشراف کاملی بر انبار‌های موجود شهرستان وجود داشته و مشکلی در تامین مایحتاج مردم نیست.

بازگیر بسیج را ظرفیتی بزرگ در راستای مطالبه‌گری مردم عنوان و تصریح کرد: با توجه به جمعیت کثیر بسیج، این آمادگی برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی جهت نظارت و کنترل بازار وجود دارد.

وی بر لزوم تشکیل قرارگاه اقتصادی در خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: هم‌چنان‌که در جنگ سخت قرارگاه اختصاصی وجود داشت امروز نیز در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند قرارگاه اقتصادی هستیم تا شرایط بازار لحظه به لحظه گزارش داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان داشت: دشمن امروز بر فضای مجازی تسلط یافته و عملیات روانی خود را نیز برای جنگ اقتصادی شروع کرده است، بنابراین بایستی با آمادگی کامل به مصاف با دشمن رفت.

انتهای پیام/م

قرارگاه اقتصادی در خرم‌آباد تشکیل شود

برچسب ها: تغذیه ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.