در جلسه تنظیم بازار رئیس تعزیرات استان لرستان گفت: تعزیرات به جد پای کار آمده تا با متخلفین برخورد کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  در جلسه تنظیم بازار، که امروز در فرمانداری خرم آباد برگزار شد، عباسی، رئیس تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: تعزیرات به جد پای کار آمده تا با متخلفین برخورد کند. 3 شعبه تعزیرات وجود دارد که مردم می توانند مراجعه کنند و شکایات خود را اعلام کنند. همچنین می توانند از طریق سامانه 135 هم این افراد خاطی را که باعث ایجاد تخلف می شوند را به ما معرفی کنند.

برگزاری جلسه تنظیم بازار در فرمانداری خرم آباد

وی افزود: انبارهایی که اجناس مورد نیاز مردم را انبار می کنند را شناسایی می شوند و با این افراد برخورد جدی خواهیم کرد.

بازگیر، فرمانده بسیج شهرستان خرم آباد در این جلسه گفت: امروزه جنگ اقتصادی ، جنگ اصلی ما با توطئه گران است. مشکل ما در توزیع و نظارت است. 30 درصد مردم شهرستان بسیجی فعال هستند و همیشه آماده برای یاری رسانندن در سخت ترین شرایط هستند. باید با مخل اقتصادی برخورد قطعی کرد.

وی افزود: این مردم ولی نعمت ما هستند ما باید به این مردم خدمت کنیم ، همه ارگان ها باید با هم هماهنگ باشند تا این مشکلات را هم پشت سر بگذاریم.

برگزاری جلسه تنظیم بازار در فرمانداری خرم آباد

ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جلوی توطئه های دشمنان ایستاده است.ما در همه دوران ها نشان داده ایم که در برابر توطئه ها مقاومت می کنیم. قطعا دشمنا ما آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال براندازی نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. باید مراقب این توطئه گران باشیم.

برگزاری جلسه تنظیم بازار در فرمانداری خرم آباد

وی در ادامه گفت: امروز مبارزه اصلی ما مبارزه اقتصادی است. برای ادامه این راه مبارزه باید انسجام داشته باشیم. همچنین مردم باید از مسیر این مبارزه مطلع باشند تا با خیال آسوده زندگی روزمره خود را دنبال کنند. اگر مردم ببینند با افراد متخلف برخورد جدی شود اعتماد آنها به مسئولین بیشتر خواهد شد. هر روز باید تعزیرات با متخلفین برخورد کند و مردم این فعالیت ها را ببیند و احساس کنند.

وی افزود: قیمت اصلی و واقعی اجناس به صورت رسمی اعلام شود تا کسی نتواند باعث التهاب در بازار شود.

عبداللهی فرماندار خرم آباد در این جلسه بیان کرد: در سرایط اقتصادی به وجد آمده باید واقع بین باشیم و باید کنترل ها اصولی انجام شود.

وی افزود: باید با توجه به شعار سال کالای ایرانی را بیشتر حمایت کنیم تا شاهد افزایش قیمت اقلام خارجی و وارداتی نباشیم. استان لرستان دارای طرفیت مناسبی برای افزایش تولید است.

برگزاری جلسه تنظیم بازار در فرمانداری خرم آباد

برگزاری جلسه تنظیم بازار در فرمانداری خرم آباد

انتهای پیام/د

تعزیرات به جد پای کار آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۲:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
لطف کنید لاستیک فروش های خیابان شریعتی رو کنترل شدید کنید.لاستیک نرخ دولتی رو احتکار میکنن و فوری به مغازه های دیگه میفروشن