رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان، تاکنون ۷۰۶ پرونده تخلف انواع واحد‌های صنفی لرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی خانی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک هزار و ۱۴۰ بازرسی توسط بازرسان سازمان و گشت‌های مشترک انجام شد.

وی بیان کرد: واحد‌های متخلف با تشکیل پرونده به ارزش ۱۲۸ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: ۵۰ تیم بازرسی به منظور نظارت و کنترل بازار در ماه مبارک رمضان در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این تیم‌های بازرسی علاوه بر فعالیت جداگانه، گشت‌های مشترکی نیز با تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد و نیروی انتظامی دارند.

صفی خانی اظهار داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در آن بر عرضه اقلام خوراکی پرمصرف از جمله لبنیات، زولبیا و بامیه، خرما، برنج، روغن، انواع گوشت و میوه نظارت می‌شود.

وی افزود: تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد قاطع با تخلفات از اهداف این طرح است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: مردم هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از قبیل: گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور و درج قیمت را با شماره ۱۲۴ بازرسی در میان بگذارند.

در طرح نظارتی ماه رمضان سال گذشته چهار هزار و ۶۶۳ مورد بازرسی صورت گرفت که در این راستا ۳۷۲ پرونده برای ۳۸۰ مورد تخلف تشکیل شد. متخلفان با پرونده مالی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/د

۷۰۶ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی لرستان تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.