فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: در ایام نوروز ۱۶ درصد تصادفات برون شهری در شهرستان پلدختر کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  شهرستان پلدختر گفت : باهمکاری و رعایت قوانین توسط مردم پلدختر، این شهر در ایام نوروز بدون تلفات شناخته شد.

وی افزود:در ایام نوروز ۱۶ درصد تصادفات برون شهری در شهرستان پلدختر کاهش پیدا کرد و تصادف درون شهری نیز تنها سه مورد بود که این موفقیت باحمایت و تعامل بین رسانه و نیروی انتظامی اتفاق افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با بیان اینکه طرح نوروزی در شهرستان پلدختر از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ اجرا شد، عنوان کرد: در این طرح ۴۰ دستگاه واحدگشتی فعال محسوس و نامحسوس در راه‌های مواصلاتی شهرستان فعالیت کردند و چهار ایستگاه پلیس و هفت نقطه به صورت مقطعی بازرسی دایر و فعالیت‌های خوبی را در این زمینه انجام دادند.

وی بیان کرد: به دلیل نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نیروی انتظامی به شدت با کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد.

عبدالوند تصریح کرد: در ایام نوروز سه محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کشف و تحویل تعزیرات و گمرک استان شد وهمچنین ۴۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی ۴۴ دستگاه خودرو به خاطر تخلفات را به پارکینگ منتقل کردیم.

وی با اشاره به کاهش ۵۷ درصدی سرقت در این شهرستان در ایام نوروز گفت: مردم پلدختر در ایام نوروز ۱۵۰۳ با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند.

انتهای پیام/د

سرقت در پلدختر ۵۷ درصد کاهش یافت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.