سناتور ایالت نبراسکا از طرح دونالد ترامپ برای پرداخت میلیاردها دلار به کشاورزان آمریکایی انتقاد کرد.

انتقاد تند سناتور آمریکایی از جنگ تجاری ترامپ با جهانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بن ساس -- سناتور ایالت نبراسکا -- از طرح دونالد ترامپ مبنی بر پرداخت میلیاردها دلار در قالب کمک اضطراری به کشاورزان آمریکایی که تحت تأثیر تعرفه های تلافی جویانه علیه آمریکا قرار گرفته اند انتقاد کرد و هشدار داد دولت ترامپ در حال بازگرداندن آمریکا به سال 1929 است.

اشاره ساس به سالی است که رکود بزرگ آمریکا را در بر گرفت و به سراسر دنیا سرایت کرد به طوری که کشورها برای محافظت از اقتصاد خود تعرفه ها و سیاست های تجاری محافظتی اتخاذ کردند.

این سناتور ایالت نبراسکا از جنگ تجاری که دولت ترامپ به راه انداخته است انتقاد کرد و گفت این جنگ " پای کشاورزان را قطع می کند ". ساس در بیانیه ای نوشت: " کشاورزان آمریکا نمی خواهند برای خسارتی که دیده اند پول دریافت کنند. آنها می خواهند با تأمین محصولات غذایی به جهان سربلند باشند. تعرفه های این دولت باعث سربلند شدن آمریکا نمی شود، بلکه این کشور را به سال 1929 باز می گرداند ".

وی افزود: کشاورزان در میانه آتش جنگ تجاری روز افزون گرفتار شده اند. گروه های کشاورزی و قانونگذاران ایالت هایی که کشاورزی زیادی دارند از دولت می خواهند به تعرفه ها پایان دهد زیرا محصولات آنها مورد هدف تعرفه های تلافی جویانه شرکای تجاری بزرگ آمریکا قرار خواهند گرفت.

گزارش هایی روز سه شنبه منتشر شد که وزارت کشاورزی در حال آماده کردن طرحی است که بر اساس آن 12 میلیارد دلار به صورت کمک فدرال به کشاورزان پرداخت خواهد شد؛ این در حالی است که نگرانی ها در مورد جنگ تجاری هر روز بیشتر می شود.

انتهای پیام/

ترامپ آمریکا را به سال 1929 می برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار