رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:33 پایگاه اورژانس فعال در جنوب کرمان است و پایگاه اورژانس رمشک در هفته دولت راه اندازی می شود.

راه اندازی پایگاه اورژانس رمشک در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان منوجان گفت : با اشاره به خدمات قابل توجه دولت در حوزه سلامت با اجرای طرح تحول سلامت٬بخش قابل توجهی از این خدمات در جنوب کرمان در زمینه احداث فضاهای بهداشتی و درمانی است که پروژه های مهمی مانند غربالگری، اورژانس و کلینیک ویژه جیرفت، زایشگاه های جدید جیرفت و کهنوج، 48 خانه بهداشت، 18 مرکز جامع سلامت و 3پایگاه سلامت شهری در حال اتمام و آماده بهره برداری هستند.

وی بااشاره بر لزوم توسعه فضای بیمارستان امام حسین(ع) منوجان با توجه به میزان مراجعات افزود: افزایش تخت‌های بیمارستان منوجان مصوب شده است و یک پانسیون پزشک در بیمارستان در حال احداث است و سه پانسیون دیگر نیاز است که احداث شود.

مکارم تصریح کرد: احداث خانه های پزشک در شهرستان های جنوب کرمان با توجه به لزوم جذب پزشک در منطقه در حال انجام است.

اصغر مکارم با اشاره به بازدید از 2 اورژانس 115جاده ای منوجان گفت: 33پایگاه اورژانس فعال در جنوب کرمان داریم که 3 اورژانس در شهرستان منوجان ارائه خدمت می کنند و یک پایگاه اورژانس در هفته دولت در رمشک راه اندازی می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز از اورژانس های جاده ای سرراس و بارگاه منوجان، مراکز جامع خدمات سلامت روستایی دهنو، حسین آباد، طالقان، بیمارستان امام حسین(ع) منوجان و چند پروژه بهداشتی و درمانی در حال احداث بازدید کرد.

دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه‌ گنج یکی از دورافتاده ترین مناطق در جنوب کرمان است.


انتهای پیام/س

پایگاه اورژانس رمشک در هفته دولت راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار