رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از اجرای سامانه الکترونیکی برای خدمات رسانی به دانشجویان در حوزه آموزشی خبر داد.

الکترونیکی شدن تمامی خدمات آموزشی دانشجویانمجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی مدارک تحصیلی دانشجویان به صورت الکترونیکی گفت: این سامانه سال گذشته پیگیری شد که در مرحله اول این سامانه فرآیند خدمات الکترونیکی شناخته شده و در مراحل بعدی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانستیم تمامی خدمات این طرح را به صورت آنلاین به دانشجویان ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله اول این سامانه فرآیند خدمات الکترونیکی شناخته شده و در مراحل بعدی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانستیم تمامی خدمات این طرح را به صورت آنلاین به دانشجویان ارائه کنیم.


بیشتر بخوانید: ارزیابی مدارک دانشگاه ها اقدام جدید وزارت علوم


رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد:  این مدارک در 2 دوره حضوری و غیر حضوری باید به تصویب شورای عالی گسترش آموزش عالی برسد که این مدارک در شورای گسترش مورد ارزیابی قرار گرفت و تصویب شد.

صدیقی اضافه کرد: از این پس تمامی خدماتی که سازمان امور دانشجویان به دانشجویان ارائه می‌کند به صورت الکترونیکی باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: از این پس خدماتی نظیر خرید مدارک دانشجویان، انتقال و مهمانی دانشجویان، انتقال دانشجویان از خارج به داخل، صدور گواهی‌نامه‌های اشتغال به تحصیل، تایید نظام وظیفه و سایر خدمات این اداره به صورت طرح الکترونیکی خدمات ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه دانشجویان خارج از کشور می‌توانند تمامی مدارک تحصیلی خود را به صورت الکترونیکی روی  سامانه  قرار دهند.

انتهای پیام/

تسهیل انجام فعالیت های آموزشی برای دانشجویان در بستر الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار