با تداوم حملات نظامیان صهیونیست به مناطقی در غزه، حماس در دو توئیت، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر، تداوم حمایت از مردم فلسطین را وظیفه ملی مقاومت خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با تداوم حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، جنبش حماس در دو توئیت، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر، تداوم حمایت از مردم فلسطین را وظیفه ملی مقاومت خواند.

در یکی از توئیت‌های حماس آمده است، به مقاومت قهرمان فلسطین زنده باد می‌گوییم، مقاومتی که مسئولیت حمایت از مردم فلسطین، واکنش قدرتمندانه و مستقیم به حملات اشغالگران علیه غیر نظامیان، زیرساخت‌ها و پایگاه‌های مقاومت را بر عهده گرفته است، این روند تاکیدی بر این نکته است که مقاومت از معادله گلوله باران در برابر گلوله باران که معادله تحمیلی مقاومت بر دشمن به شمار می‌آید کوتاه نمی‌آید.

در توئیت دوم آمده است، هدف قرار دادن عمدی دو کودک فلسطینی (امیر النمره و لؤی کحیل) بیانگر سطح جنایت و وحشیگری دشمنی است که پس از ناکامی در شکستن اراده مقاومت، به جنگ یا کودکان غزه آمده است، آنان در شکستن اراده مقاومت ناکام ماندند که با مسئولیت پذیری تمام و بر اساس احساس وظیفه ملی، به دفاع از مردم و منافع مردم پرداخته است.

انتهای پیام/

حماس در دو توئیت جداگانه جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار