نماینده ایالت تگزاس در واکنش به پاسخ موشکی مبارزان فلسطینی به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو تاکید کرد.

خوش خدمتی تد کروز به صهیونیست ها/ آمریکا شانه به شانه در کنار متحد اسرائیلی خود ایستاده استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشنال نیوز، «تد کروز»، نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس در واکنش به پاسخ سنگین راکتی مبارزان فلسطینی به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای بر حمایت واشنگتن از تل آویو تاکید کرد.

در این بیانیه که حاکی از خوش خدمتی نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس به صهیونیست‌هاست، او بدون توجه به پیامدهای حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به بیت لاهیا، مدعی شد: حماس یک گروه تروریستی است و ایران در پیشبرد اهدافش به آن کمک می کند.

در این بیانیه آمده است: حماس امروز بیش از 100 راکت و خمپاره را به سوی شهروندان اسرائیلی پرتاب کرد و موجب شد ده ها هزار مرد و زن و کودک به مناطق امن پناه ببرند. این آخرین آماری است که از حملات موشکی به مرزهای شمالی و جنوبی اسرائیل منتشر شده است. آمریکا شانه به شانه در کنار متحد اسرائیلی خود به ایستادگی ادامه می دهد و اطمینان می دهد آنها هرآنچه برای دفاع از خود همچون فناوری گنبد آهنین نیاز دارند تامین خواهد شد تا بر تهدیدات غلبه کنند.

گفتنی است مبارزان فلسطینی در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، بیش از 180 راکت به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کردند. این حملات مقتدرانه حماس، کابینه رژیم صهیونیستی را وادار کرد جلسه فوری تشکیل دهد.

انتهای پیام/

تد کروز بر حمایت آمریکا از اسرائیل تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنقی مهربان
۰۸:۰۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
به لطف خدا،تلاش وکوشش فلسطینیان غیورومقاوم، مسلمانان وآزادیخواهان جهان ذلت ونابودی شیطان بزرگ وکوچک خصوص اسرائیل غاصب ازسالهاپیش شروع شده ونابودیشان نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۴ تير ۱۳۹۷
انشالله هرچه زودتر اسرائیل جنایتکار نابود ومحو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۴ تير ۱۳۹۷
انشالله نابودی دولت مردان امریکا
آخرین اخبار