مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک از برگزاری جشن قلم ویژه کودکان در کتابخانه عمومی این منطقه خبر داد.

شادی عاطفی مهر، مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جشن قلم ویژه کودکان در بخش کودک این کتابخانه بیان داشت: این مراسم با هدف تقویت انگیزه فراگیری علم و دانش در دانش آموزان و آماده کردن آن ها برای نوشتن برگزار شد.

وی، نوشتار را یکی از مهم ترین راه های گسترش معرفت و پرورش فضیلت دانست و تصریح کرد: نگارش از کارآمدترین شیوه های تعمیق فرهنگ ناب دینی به شمار می آید.

برگزاری جشن قلم ویژه کودکان در کتابخانه عمومی اندیمشک

عاطفی مهر در ادامه افزود: در فرهنگ دینی ما، قلم و نوشتن ارزش بسزایی دارند تا جاییکه خداوند در کتاب آسمانی خویش به این خلقت گران سنگ قسم یاد می کند، خلقتی که تجلی کننده معرفت و نورانیت علوم الهی است و ارزش این موجود بی نظیر در مکتب اسلام تا آنجاست که یکی از وظایف پدر در برابر فرزند آموزش نوشتن به اوست و پیامبر بزرگ اسلام (ص) می فرماید: «حق فرزند بر پدر این است که نوشتن را به او بیاموزد».

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک اذعان داشت: جشن قلم برای اعضاء پایه ابتدایی برگزار شد و کودکان خود به نوعی در عرصه‌ای جدید گام می‌گذارند و از این پس به‌ صورت حرفه‌ای در راه دانش گام برخواهند داشت.

وی بیان کرد: آن ها در این جشن برای نخستین‌ بار قلم را به دست گرفتند و هر کدام با همین خودکار احساس خود را از این روز بر روی کاغذ نوشتند و این جمله برای سال‌های سال برای آن ها ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار