مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از برگزاری جلسه ستاد امتحانات در این ناحیه خبر داد.

باحضور روح الله دانشی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز، معاونت‌ها و جمعی از کارشناس مسئولان، جلسه ستاد امتحانات برگزار و پس از بحث و تبادل نظر تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون‌ها اندیشیده شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز در ابتدای جلسه بر توجیه کامل عوامل اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح در روند اجرایی آزمون‌ها از اولویت‌های مهم است و همه باید نسبت به اجرای هر چه بهتر آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

دانشی با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه بهتر آزمون در محیطی آرام و ایمن افزود: از موارد اصلی که در برگزاری آزمون باید مدنظر باشد آرامش و امنیت است و اقدامات لازم در راستای کاهش چالش‌های آزمون انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از همه همکاران اداری و مدارس که شبانه روز در برگزاری امتحانات نهایی خردادماه، همچنین از همکارانی که در تصحیح اوراق همت گماردند قدردانی کرد.

وی در خصوص امتحانات جبرانی نیز مطالبی را بیان کرد و ادامه داد: از همه همکاران و مدیران محترم حوزه‌های اجرای آزمون می‌خواهیم همانند گذشته تمام سعی خود را بکار گرفته، تا این پروژه بزرگ نیز با موفقیت به پایان برسد.

در ادامه، احمدی کارشناس مسئول ارزشیابی تحصیلی و سایر فرهنگیان در خصوص حوزه‌ها، امکانات حوزه‌ها و چگونگی هر چه بهتر برگزاری آزمون‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.