معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه پیگیر افزایش حقوق و مزایای کارکنان جهاد کشاورزی هستیم، گفت: شکاف در پرداخت حقوق کارکنان دولت اصلاح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج   محمدعلی جوادی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و شکاف در پرداخت حقوق کارکنان دولت اصلاح شودبویراحمد اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم‌های بی رحمانه زورگویی بین المللی را به دنیا نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با برنامه‌های دشمن، تدبیر لازم اندیشیده شده است, عنوان کرد: نظام, اسلام و ایران را نشانه گرفته‌اند و باید در این عرصه حساس تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم با هم همبستگی داشته باشند.

جوادی با تاکید بر اینکه با برنامه‌های پیش بینی شده آرامش به کشور بر می‌گردد, افزود: اتفاقاتی که تاکنون رخ داده با همبستگی و همدلی مردم به اتمام رسیده و اینجا ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند و باید هوشیار باشیم.

وی ابراز کرد: دولت در این شرایط اقتصادی و با توجه به نامردی‌های که بیرون کشور می‌بیند به همرا سایر قوا مشکلات را بررسی و برنامه خوبی برای اداره کشور دارد.

جوادی بیان کرد: در این شرایط نگاه به تولید و اقتصاد داخلی است که بخش عمده آن در بخش کشاورزی محقق می‌شود که انتظار از برخی استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت فراوان آبی و خاک بیش از پیش است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد بیش از 5 برابر برخی استان‌ها بارندگی داشته است, ادامه داد: راهی جز نگاه به تولید داخل برای توسعه و رونق اقتصاد نداریم تا بلکه بتوانیم دشمن را نیزدر این زمینه مایوس کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ایجاد و توسعه پرورش ماهیان سردآبی, کشت گلخانه‌ای, کلزا و باغات در اراضی شیب دار کهگیلویه و بویراحمد حمایت شود.

جوادی با اشاره به اینکه چرا امروز همه همدیگر را متهم می‌کنند, افزود: باید دست هم دیگر را بگیریم و فضای موجود را بشکنیم تا مردم امیدوار شوند زیرا همه ماها در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید آن را سوراخ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان و استاندار در انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با وزارتخانه همراه بودند, عنوان کرد: با رفتن دکتر گوهرگانی به استانداری وزارتخانه مخالف بود و هنوز حجتی به می گوید چرا با رفتنش موافقت کردید.

جوادی افزود: تاج الدینی رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی مدیری توانمند و البته مدیون تک به تک بهره برداران کشاورزان بوده و مدیون کس دیگری نیست و امیدوارم بعد از 4 سال شاهد رشد و ارتقای شاخص‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش حقوق و مزایای کارکنان جهاد کشاورزی پیگیریم، ابراز کرد: انتظار می‌رود شکاف در پرداخت حقوق دستگاه‌های اجرایی اصلاح شود و البته کارکنان جهاد همیشه عادت دارند هنگام سختی صف اول باشند ولی موقع رفاهیات یا در صف قرار نگیرند و یا به اخر صف بروند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هر وقت برای افزایش حقوق کارکنان و زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنیم ی ک مشکلی را جلو می‌گذارند اما کوتاه نمی‌آییم.

جوادی با تاکید بر اینکه حقوق کارکنان جهاد کشاورزی مناسب نیست، بیان کرد: وزیر و مجموعه تحت مدیریتش پیگر بوده تا این مشکل برطرف شود و به جد دغدغه دارند.

وی بیان کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم 10 هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی استخدام شدند./تسنیم

انتهای پیام/غ

معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.