در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

معرفی مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج   رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور جوادی معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاونان استاندار و مدیر ان دستگاه‌های اجرایی معرفی شد.

معاون عمرانی استاندار در این آئین با بیان اینکه ظرفیت استان در حوزه کشاورزیمحسوس و بالا است، بر توسعه و تکمیل طرح های نیمه تمام بخش کشاورزی تاکید کرد گفت: ظرفیت های مهمی در حوزه آب و خاک استان وجود دارد که باید به آن توجه شود.
عزیز فیلی افزود : سازمان جهاد کشاورزی مسئولیت های مهمی از جمله در حوزه آب و خاک و تولید دارد و مجموعه جهاد کشاورزی باید زودتر از این بلاتکلیفی خارج و رئیس آن زودتر مشخص می شد.
در ادامه معاون اقتصادی استاندار و رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در سال زراعی ۹۴-۹۵ سرجمع تولیدات زراعی استان به بیش از ۸۵۰ هزار تن رسیده است.
گوهرگانی افزود: در سال زراعی۹۲-۹۳، سرجمع تولیدات زراعی استان ۶۵۰ هزار تن بود که افزایش قابل قبولی در چهار سال اخیر داشته است.
وی با بیان اینکه در مدت چهار ساله فعالیت ها، همکاری و همیاری دستگاه ها در حوزه کشاورزی محسوس بود، ابراز داشت: امروز بدهی پاداش، مانده مرخصی و معوقات نیروهای دارای تا پایان سال ۹۵ پرداخت شده است.
وی از اجرای بیش از ۱۰ هزار هکتار سامانه های نوین آبیاری در چهار سال خبر داد و ابراز داشت: ۵۵۰۰ هکتار اراضی دیم نیز تبدیل به آبی شد.
رئیس سابق جهاد کشاورزی استان گفت: مزارع پرورش ماهی استان ظرفیت بسیار بالایی دارند که در سال ۹۲ تعداد ۱۸۴ مزرعه پرورش ماهی در استان وجود داشت و اکنون این تعداد به ۲۲۵ مزرعه با ظرفیت بیش از ۱۷ هزار تن رسیده است همچنین در حوزه گلخانه ای، ظرفیت ها از ۴۰۰۰ تن در سال ۹۲ به ۸۶۰۰ تن رسیده است.
گوهرگانی با تاکید بر بخش تولید گل در استان، ابراز داشت: تولید گل شاخه بریده از ۷ میلیون شاخه گل در سال ۹۲، به ۲۰ میلیون شاخه گل رسیده است.
الیاس تاج الدینی افزود: شتاب بخشی و توسعه بخش کشاورزی با هدف رسیدن به بخش مطلوب مورد تاکید است.
وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت ها دانست و ابراز داشت: باید پتانسیل ها و ظرفیت های استان عملیاتی و خروجی محور شود.
در پایان این مراسم الیاس تاج الدینی با سابقه مدیریتی در حوزه جهاد کشاورزی و امور اراضی استان به عنوان رئیس جهاد کشاورزی استان انتخاب شد.

در پایان این مراسم رستگار سرپرست جهاد کشاورزی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/غ

معرفی رییس جهاد کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۷
الیاس تاج الدینی چکاره است؟