سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انبار و فروشگاه مواد رنگی و تینر در اصفهان دچار حریق شد که توسط آتش نشانان مهار و از گسترش و ایجاد یک فاجعه جلوگیری به‌عمل آمد.

حریق گسترده فروشگاه مواد رنگی و تینر در اصفهان مهار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتی با اشاره به حریق انبار رنگ و تینر که در صورت گسترش می‌توانست بسیار خطرناک باشد، اظهار داشت: شب گذشته حریق انبار و فروشگاه مواد رنگی و تینر به مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع در ۳ طبقه در شرایط انبار داری انبوه و غیر ایمن به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حریق با حضور به موقع تیم عملیاتی ایستگاه‌های ۷ و ۶ در سر صحنه حادثه و با یک عملیات سریع و دقیق، مهار و اطفا شد و از گسترش آن به نقاط دیگر و ایجاد یک فاجعه جلوگیری به عمل آمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم داشت، گفت: بر اثر ریختن تینر بر روی سطح آسانسور غیر استاندارد و اشاعه گاز در محوطه بسته انبار و پس از آغاز به کار آسانسور و ایجاد جرقه، انفجاری توام با حریق را ایجاد کرد که منجر به مصدوم شدن و سوختگی یکی از کارکنان این فروشگاه شد.

وی افزود: این فرد توسط ناجیان آتش نشانی از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد. این حادثه می‌توانست بسیار خطرناک و فاجعه آفرین باشد که با حضور و اقدام به موقع از گسترش آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/ز

آتش سوزی در فروشگاه مواد رنگی اصفهان

برچسب ها: آتش سوزی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.