حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی گفت: اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س)، ماه رمضان را فرصت مناسبی برای عبادت و شب زنده داری عنوان کرد و گفت: مردم در این ماه باید از کمک، نیکوکاری و احسان غافل نباشند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک منشور راهبردی برای تدوام برجام توسط مسئولان در نظر گرفته و اعمال شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ما سر سازش و تعاون با آمریکا نداریم افزود: اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی ایران را کشوری مستقل و دارای ظرفتی‌ها و سرمایه‌های بسیار عنوان کرد و افزود: با بصیرت و پیروی از ولایت و بهره برداری از ظرفیت‌های این کشور می‌توانیم انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی متصل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان به عصابنیت امروز سر دمداران آمریکا اشاره کرد و افزود: این عصانیت آمریکا ناشی از نفوذ و قدرت مقام معظم رهبری و اشراف ایشان بر امور مختلف جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه سخنان خود تاکید کرد ما تا تبدیل کاخ سفید به کاخ سیاه به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد.

امام جمعه خرم آباد به ۵ خرداد سالروز پیروزی حزب اله لبنان بر رژیم صهوینیستی اشاره کرد و گفت: حزب اله لبنان نماد عزت و اقتدار اسلامی است.

انتهای پیام/م

اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار