جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی در لبنان را تبریک گفت.

حماس برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات در لبنان را تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی در لبنان را تبریک گفت.

جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد: «برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی را به همه اقوام و اقشار مردم لبنان تبریک می گوییم و امیدواریم این انتخابات به تقویت وحدت کلمه و اتحاد و یکپارچگی در صفوف همه احزاب و طیف های سیاسی این کشور کمک کند.»

جنبش حماس افزود این جنبش خیر، امنیت و رفاه و آسایش را برای مردم لبنان می خواهد و امیدواراست انتخابات پارلمانی روز یکشنبه عاملی برای تقویت وحدت کلمه و اتحاد در صفوف همه لبنانی ها در مقابله با دشمنان این کشور باشد.

انتخابات پارلمانی لبنان پس از 9 سال روز یکشنبه در لبنان برگزار شد.

حماس افزود این جنبش امیدوار است در سایه تشکیل پارلمان و دولت جدید لبنان، آینده فرصتی برای تحکیم روابط میان فلسطینی ها و لبنان و تقویت حمایت لبنان از مسائل و حقوق مردم فلسطین باشد.

جنبش حماس همچنین ابراز امیدواری کرد حقوق مدنی و انسانی آوارگان فلسطینی در لبنان به رسمیت شناخته شود تا یک زندگی با کرامت داشته باشند. بر اساس آمار وزارت امور اجتماعی لبنان، در حال حاضر 450 هزار آواره فلسطینی در این کشور زندگی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار