یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا این رژیم را در جریان تصمیم دوازدهم مه خود در رابطه با توافق هسته‌ای ایران قرار نداده است.

مقام ارشد اسرائیلی: تل‌آویو تا کنون در جریان تصمیم ترامپ درباره برجام قرار نگرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این رژیم را در جریان تصمیم دوازدهم مه خود در رابطه با خروج از توافق هسته‌ای ایران یا حفظ آن قرار نداده است.

این اظهارات در شرایطی بیان شد که اسرائیل به تلاش های خود برای تغییر توافق هسته ای ایران یا ناکام کردن آن افزوده و مدعی است اسناد و  اطلاعاتی که اخیرا در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران منتشر کرد به توجیه این تلاش ها کمک می کند.

این مقام ارشد اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود با تاکید بر اینکه تل آویو تا کنون در جریان تصمیم ترامپ در مورد توافق هسته ای ایران قرار نگرفته است، گفت: «در حقیقت، من چیزی در مورد توافق نمی دانم چرا که ترامپ در این باره چیزی به من نگفته است. به نظر من او ( ترامپ ) هم به این توافق مظنون است.»

این مقام ارشد اسرائیلی گفت هرچند از تصمیم ترامپ مطلع نیست اما طیفی از انتخاب ها در این زمینه وجود دارد.

وی گفت ترامپ می تواند از تمدید تعلیق تحریم های ایران خودداری کند اما از بازه زمانی پیش از اجرایی شدن مجدد تحریم ها برای مذاکره با ایران از موضعی مستحکم تر استفاده کند.

انتهای پیام/

اظهار بی‌اطلاعی اسرائیل از تصمیم ترامپ درباره برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار