نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه گفت:مسئله ظهور مسئله‌ای بسیار مهمی است و نباید مسلمانان از آن غافل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان گفت:هم اهل سنت و شیعه و حتی سایر ادیان به ظهور امام زمان (عج) اعتراف کرده و آن را قبول دارند.

وی ادامه داد:علما اهل سنت به نقل از پیامبر بیان کردند که کسانی که وجود و ظهور امام عصر (عج) نباید انکار کرده و کسانی که این امر را تکذیب کنند از گمراهاه و کافر اند.

امام جمعه ارومیه افزود:پیامبر (ص) فرموده است من سید پیامبر‌ها هستم و حضرت علی سید جانشینان و وصی‌های بوده که اولین آن‌ها حضرت علی بوده و آخری امام عصر است که تمامی امامان حجت اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد:مسئله ظهور مسئله‌ای بسیار مهم بوده و نباید از آن غافل شد چرا که این همه تاکید که در روایت مختلف به زمینه اشاره شده است بیهوده نبوده است.

امام جمعه ارومیه با اشارخ به فرارسیدن هفته کارگرگفت:کار کردن حلال در اسلام از عبادت‌ها است و کسانی که کار می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خداوند جهاد می‌کند.

وی ادامه داد:کارگران سبب چرخش اقتصادی کشور می‌شوند، مسئولین باید به کارگران کمک کنند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی با اشاره به فرا رسیدن روز معلم نیز گفت:روز معلم را به تمام معلمان زحمتکشان که تربیت جوانان را بر عهده‌دارند تبریک عرض می‌کنم، باید از آن‌ها قدردانی شود و تمام عالم به معلمان نیکو باید تعظیم کنند.

وی افزود:معلمی شغل انبیا و خداوند بوده و مقام بسیاری والایی است و در جامعه باید به مقام معلمان توجه شود.

 

 

 

انتهای پیام /ن.م

 

نماز جمعه ارومیه برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.