فرمانده شمالغرب ارتش گفت:دشمنان و ابرقدرت‌های جهان نمی‌توانند نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه را تکذیب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده شمالغرب ارتش در پیش از خطبه‌های این هفته امروز نماز جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش گفت:یوم‌الله ۲۹ فروردین که بعد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری ارتشیان به سرانجام رسید امام خمینی (ره) این روز را روز ارتش برای تقدیر از ارتشیان نام‌گذاری کردند.

وی ادامه داد: ۳روز بعد از نام‌گذاری این روز دشمنان خشمگین شده و در دوم اردیبهشت شهید قرنی ترور شد و در ۱۲ اردیبهشت نیز شهید مطهری ترور شد.

فرمانده شمالغرب ارتش گفت:انقلاب اسلامی در تمامی دوران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده  است به طوری که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تنها راه مبارزه نظامی در مقام این توطئه‌ها ارتش جمهوری اسلامی بود که توانست در این آزمون سربلند خارج شود.

امیر سرتیپ علی حاجیلو بیان کرد:یکی از این توطئه‌ها تحمیل جنگ ۸ ساله به انقلاب نو پای جمهوری اسلامی بود که با همکاری نیرو‌های مسلح و مردم خنثی شد.

وی گفت:جنگ تحمیلی ۸ ساله تنها جنگی بود که تمامی کشور غربی و شرقی باهم متحد شده این نظام را نابود کنند چراکه این نظام را برای خود تهدیدی برای خود می‌دانستند.

فرمانده شمالغرب ارتش ادامه داد:باوجود اینکه تمامی کشور‌ها در مقابل انقلاب قرار گرفتند و همه فکرمی کرند این انقلاب به‌آسانی شکست خواهد خورد، ولی با مقاومت ارتش و سپاه جمهوری اسلامی و مردم توانستند در مقابل آن مقابله کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر توطئه های دشمنان گفت:یکی از توطئه‌هایی که در حال حاضر دشمنان برای کشور ایران دارند، نا امن کردن کشور‌های اطراف ایران بوده که نیرو‌های نظامی ایران با مشورت‌های که به کشور‌های همسایه کردند باعث پیروزی این کشور‌ها در مقابل دشمنان شدند.

وی افزود:دشمنان و ابرقدرت‌های جهان نمی‌توانند نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه را تکذیب کنند.

فرمانده شمال غرب ارتش با اشاره کمک های ارتش به مردم زلزله زده کرمانشاه گفت:در زلزله کرمانشاه ارتش نقش غیرقابل‌انکاری در کمک به محرومین داشته که باعث رضایت مقام معظم رهبری از ارتش شده است.

وی با اشاره به قدرت ارتش در منطقه و جهان گفت:در بسیاری از نیرو‌های ارتش جهان از تاکتیک‌ها و ساختار‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

انتهای پیام/ن.م

 

 

نا امن کردن کشورهای همسایه توطئه ی دشمنان است

برچسب ها: نماز جمعه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.