رئیس هیئت تکواندو استان زنجان از تشکیل شورای راهبردی تکواندو استان زنجان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ ابوالفضل خدایی رئیس هیئت تکواندو استان زنجان از برگزاری دور های هماهنگی مربیگری و داوری در زنجان خبر داد و گفت : دوره هماهنگی مربیگری با حضور ۱۰۰ نفر از مربیان استان در بخش آقایان و بانوان به میزبانی خانه تکواندو زنجان زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون با هدف باز آموزی و به روز رسانی مربیان استان برگزار گردید و دوره هماهنگی داوران نیز ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد .

وی به برگزاری منظم لیگ استانی نیز اشاره کرد و گفت : این رقابت ها که از سال گذشته آغار گردیده در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در حال برگزاریست و با پایان این رقابت ها در اردیبهشت ماه سال جاری تیم های برتر تحت عنوان تیم منتخب استان در مسابقات منطقه ای و کشوری اعزام خواهند شد .

این مقام مسئول با اشاره به  تشکیل شورای راهبردی تکواندو استان گفت : با تشکیل این شورا و تدوین سند راهبردی ، سعی بر آن داریم تا با شناخت نیاز ها شاهد توسعه تکواندو استان در ابعاد مختلف در سطح استان ، کشور و مجامع بین المللی باشیم .

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در رابطه با برگزاری ویژه برنامه استعدادیابی در سطح مدارس زنجان ، گفت : با توجه به نزدیکی پایان سال تحصیلی در نظر داریم با اعزام مربیان استعدادیاب به مدارس دانش آموزان مستعد را شناسایی و جذب این رشته المپیکی نماییم تا زیر نظر مربیان با دانش استان نسبت به پرورش و معرفی  آن ها به دنیای قهرمانی اقدام نماییم تا به هدف خود که پشتوانه سازی هست دست یابیم .

خدایی در پایان از میزبانی رقابت های قهرمانی کشور در سال جاری خبر داد و افزود : با توجه به حضور گسترده تکواندو کاران زنجانی ( رده سنی نوجوانان) در اردوی تیم ملی سعی بر آن داریم تا با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان میزبان رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی جوانان ( آقایان و بانوان ) باشیم .

انتهای پیام/ن

برگزاری دور‌ه های هماهنگی مربیگری و داوری در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.