مرحله نخست از دومین دوره رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی در بخش آقایان و بانوان با درخشش ورزشکاران زنجانی به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛محمود مرادی دبیر هیئت دو و میدانی استان زنجان گفت: مرحله نخست از دومین دوره رقابت‌های دو و میدانی لیگ طلایی ایران در بخش آقایان با حضور ورزشکاران منتخب از استان‌های سراسر کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار و با معرفی برترین‌های به کار خود پایان داد.

وی افزود: رحمان نیک زاد ورزشکار شایسته زنجان با ثبت رکورد ۶.۸۲ در ماده پرش طول عنوان نایب قهرمانی این مرحله از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان به درخشش بانوان زنجانی در مرحله نخست رقابت‌های دو و میدانی لیگ طلایی بانوان نیز اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها که به میزبانی مجتمع ورزشی آفتاب تهران با حضور ورزشکاران برتر از سراسر کشور برگزار گردید در ماده پرش طول رقیه پرویزی ورزشکار شایسته زنجانی با ثبت رکورد ۵.۵۶ مقام قهرمانی را از آن خود کرد، مریم محمودی دیگر ورزشکار استان با رکورد ۴:۴۸.۳۶ در ماده ۱۵۰۰ متر برسکوی دوم ایستاد و زینب نوروزی نیز در ماده ۵۰۰۰ متر با ثبت حدنصاب ۱۶:۲۷:۰۰ مقام دوم را بدست آورد.

مرادی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان و انتخابی کشوری در دو روز برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقات در بخش بانوان و آقایان با حضور ورزشکاران سراسر استان در محل سالن دو و میدانی صمد ایپکچی زنجان با شناخت نفرات برتر به جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان و انتخابی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.