در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، استان زنجان در ارتباط با سهمیه ورزشکاران و کسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 به استانی پیشرو و الگویی مناسب برای سایر استان ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با حضورخلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، معاونین و رؤسای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ابتدای جلسه گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، استان زنجان در ارتباط با سهمیه ورزشکاران وکسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 به استانی پیشرو و الگویی مناسب برای سایر استان ها تبدیل خواهد گردید و گوی سبقت از بسیاری از استان های دیگر را خواهد ربود.

وی ادامه داد : با اتکا بر ارزشهای اصیل اسلامی، فرهنگی، سخت کوشی هیات های ورزشی استان و خلاقیت و تدبیر مسئولین امر، امید می رود وپیش بینی می شود 50 سهمیه ورزشکار و 7 تا 10 مدال در بازیهای آسیایی و 15 تا 20 مدال در پاراآسیایی 2018 جاکارتا کسب نماید.

خلیلی در ادامه با اشاره تعامل و همکاری تنگاتنگ اداره ورزش وجوانان وشهرداری و شورای شهر زنجان در راستای توسعه ورزش و پیشبرد برنامه ها اظهارکرد: در همین راستا درروزهای آینده جلسه ای با شهردار  زنجان و اعضای شورای شهرخواهیم داشت و هیات های ورزشی باید از اعتبارات و کمک هایی که به آن ها شده در راستای استعدادیابی وارتقای سطح رشته های ورزشی مختلف و تشویق ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم های ملی کمک های مالی در جهت تأمین وسایل و تجهیزات تمرینی اختصاص دهند،

وی افزود:همچنین با هماهنگی فدراسیون های مختلف میزبانی اردو ها بویژه اردوهایی که در آن ها از استان نماینده داریم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.