رئیس ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت:بزرگترین مشکل مجمع نمایندگان طلاب مشکلات بودجه‌ای بود که البته با کمک‌ها و حمایت‌های رئیس جامعه مدرسین بسیاری از مشکلات برطرف شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی‌نژاد ، رئیس ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلابامشب در هشتمین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در ساختمان جامعه مدرسین برگزار شد اظهار کرد: در هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هیچ مشکل و دغدغه‌ای وجود نداشت و این مسئله بسیار ارزشمند است.

وی افزود: هفتمین دوره مجمع نمایندگان‌ طلاب و فضلای حوزه علمیه، دوره‌ای بسیار آرام و موفق بود چراکه در این دوره دو نفر از بزرگان حوزه علمیه از اعضای مجمع بودند و همکاری بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکلات داشتند.

رئیس ستاد انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه فرصت مناسبی برای رشد مدیران و فضلای حوزه علمیه است خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل مجمع نمایندگان طلاب مشکلات بودجه‌ای بود که البته با کمک‌ها و حمایت‌های رئیس جامعه مدرسین بسیاری از مشکلات برطرف شد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب انجام شد، دیدار با مقام معظم رهبری پس از حدود ۱۲ سال بود که برکات بسیار زیادی برای مجمع داشت؛ مقام معظم رهبری در این دیدار بر لزوم حفظ انقلابی گری و جلوگیری از نفوذ تأکید داشتند که این مطالبه رهبری به خوبی پیگیری شد.

حسینی‌نژاد گفت: یکی از مشکلات مجمع نمایندگان در سال‌های اخیر ارتباط ضعیف طلاب با استادان و فضلا بود که خوشبختانه این مشکل در دوره هفتم تا حدود زیادی برطرف شد.

انتهای پیام/ت

بزرگترین مشکل مجمع نمایندگان طلاب مشکلات بودجه‌ای بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار