مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در 10 نقطه از مناطق محروم قم پایگاه‌هایی را در مساجد بناکرده‌ایم تا با اجرای طرح سفینه الجاه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را کاهش دهیم .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قمظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه فرهنگی و مباحث دینی و مذهبی درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: وضع فرهنگی و مباحث دینی و مذهبی جامعه بعد از پیروزی انقلاب با افت‌وخیزهای فراوانی روبه‌رو شده اما مسیر بالنده‌ای را دنبال می‌کند به همین دلیل طبیعی است هنگامی‌که جمهوری اسلامی در پی اجرای رسالتی است دشمنان بخواهند از راه‌های مختلف به آن ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق رسالت خود را پیش برده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، افزود: اکنون دشمن با ابزارهای مدرن به‌ویژه فضای مجازی که در اختیار دارد درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما ما نیز باید با یک استراتژی خوب و به‌موقع با آنان مقابله کنیم که البته در این زمینه موسسه‌های خودجوشی در حوزه علمیه پیش‌قدم شده و این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: با الهام از سیره اهل‌بیت (ع) به این استراتژی رسیده‌ایم که روحانیت شیعه همانند گذشته اکنون نیز می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

وی به ارتباط مبلغان با مردم اشاره و ابراز کرد: ارتباط مبلغان دین با آحاد جامعه می‌تواند آنان را در مسیر اخلاق و معنویت قرار دهد.

اسکندری اجرای طرح سفینه النجاة در 10 منطقه محروم قم را مدنظر قرارداد و بیان کرد: پایگاهی با محوریت امام جماعت در مناطقی که بیشتر در معرض آسیب هستند، شکل‌گرفته است ازاین‌رو در 10 نقطه از مناطق محروم پایگاه‌هایی را در مساجد بناکرده‌ایم تا با این طرح بتوانیم درصد آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را کاهش داده و سیره و سبک زندگی اسلامی اهل‌بیت (ع) را نشر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر طرح سفینه النجاة را که در چند ماه اخیر انجام‌شده است، گسترش دهیم در فاصله زمانی پنج‌ساله می‌توانیم بسیاری از ناهنجاری‌ها را توسط روحانیون کنترل کنیم.

انتهای پیام/ت

اجرا طرح سفینه النجاه در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار