آیت‌الله علوی گرگانی مطیع بودن و بندگی خداوند را مورد تأکید قرار داد واظهارداشت: مدیران شهری باید در برابر سختی‌ها مقاومت کرده و در راستای آبادانی شهر بیشتر تلاش کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری و مدیران شهری قم اظهار داشت: از کارهایی که در شهر انجام‌شده تشکر و قدردانی می‌کنیم، البته خدمات بیش از این‌ها است و وظیفه‌داریم از نسبت به خدماتی که انجام‌شده تشکر کنیم، امیدواریم آثار باقیه از خود در این شهر باقی بگذارید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر آخرت‌گرایی انسان ابراز کرد: باید بدانیم آدمی که در این دنیا زندگی می‌کند آخرتی نیز دارد و خداوند درآیات قرآن فرموده که ما به هر انسانی بر اساس عملی که دارد مزد و پاداش او را پرداخت کرده و سریع به محاسبه اعمال او می‌پردازیم.

وی افزود: آثاری که در شهر به بهره‌برداری رسیده در شهر باقی می‌ماند، بنابراین باید کارهایی انجام داد تا مردم از این خدمات تقدیر و تشکر کنند، و از خداوند خواستاریم که در آینده نیز بیشتر به مردم خدمت کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی مطیع بودن و بندگی خداوند را مورد تأکید قرار داد واظهارداشت: خداوند به انسان‌ها پاداش داده و این پاداش کریمانه است، مدیران شهری باید در برابر سختی‌ها مقاومت کرده و در راستای آبادانی شهر بیشتر تلاش کرد و سرزنش ملامت گران را نباید واقعی نهاد.

وی خطاب به شهردار قم گفت: تقاضا داریم راه بسته‌شده از سه‌راه بازار تا خیابان ارم را سنگ‌فرش کرده و در این مسیر خودرو برای رفت‌وآمد افراد سالخورده و پیر قرار دهید.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم پروژه شهید کاظمی را مورداشاره قرار داد و گفت: از شهردار تقاضامندیم فکری به حال این پروژه و زمین رهاشده که برای احداث پارکینگ در نظر گرفته‌شده کنند، و یا حداقل شهرداری این زمین را آسفالت کند تا از بروز گردوغبار در این محدوده جلوگیری شود.

انتهای پیام/ الف

شهرداری وضعیت پروژه شهید کاظمی رامشخص کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار