نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رسانه می تواند زبان گویای امربه معروف ونهی از منکر در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجه الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه در جمع اصحاب رسانه آذربایجان غربی گفت: رسانه ها باید در اشاعه مطالبات رهبری نهایت سعی وتلاش خود را به کار گیرند زیرا وظیفه  بسیار حساس و سنگینی را در جامعه برعهده داشته می توانند فضای عمومی جامعه را مدیریت کند  .

وی گسترش  معروفات و دقت در صحت خبر را دو نکته مهمی دانست که خبرنگاران واهالی رسانه باید با توجه به آنها دست به قلم برده و اخبار را در جامعه منتشر کنند و تصریح کرد: اصحاب رسانه باید تفکر انقلابی را در جامعه نشر داده و درمقابل اهداف پلید دشمن که منکرات را با ظاهری زیبا در جامعه منتشر می کنند، معروفات از جمله تفکر انقلابی را ترویج دهند.

امام جمعه اومیه یاد آورشد: اگر اهالی رسانه موازین شرعی و دینی را در جامعه رعایت نکنند امنیت جامعه آسیب  می بیند و خسارت عظیمی در آخرت در انتظار آنها خواهد بود .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به اصحاب رسانه گفت: مواظبت کنید مطالبی که عنوان می شوند صحیح بوده و آبرو وحیثیت افراد مدنظر قرار گیرد واز ترویج منکرات در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

دیدار امام جمعه ارومیه با اصحاب رسانه آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.