مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: تاکنون 3 میلیارد ریال از سوی خیران چادگانی تأمین و هزینه شده است.

غلامعلی حاجی‌عرب  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: زیربنا و تجهیزات بخش دیالیز بر اساس نیاز شهرستان توسط خیرین تأمین خواهد شد که تاکنون 3 میلیارد ریال از سوی خیران چادگانی تأمین و هزینه شده است.

وی افزود: خانواده خیر مرحوم عبداله نجفی از شهر زیارتی رزوه به مبلغ 148 میلیون تومان جهت ادامه ساخت بخش دیالیز در شهرستان چادگان اهداء کردند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: خانواده‌های خیر دیگر شهرستان نیز در راستای ساخت بخش دیالیز کمک‌هایی کرده‌اند که از همه خانواده‌های خیر تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان چادگان 13 نفر دیالیزی وجود دارد که برای درمان به شهرستان‌های هم‌جوار و حتی استان نیز مراجعه می‌کنند که باید هزینه رفت‌وآمد را تأمین کنند که این امر برای بعضی خانواده‌ها مشکل‌ساز است ولی با راه‌اندازی بخش دیالیز در شهرستان چادگان از تردد این قشر از جامعه به شهرها و استان کاسته می‌شود.

حاجی‌عرب اذعان داشت: از خیران شهرستان و استان انتظار داریم شبکه بهداشت را در ساخت بخش دیالیز که دارای 13 تخت هست یاری کنند تا با تکمیل این بخش این شبکه بتواند در راستای ارائه خدمات این عزیزان یاری کند.

وی در پایان تصریح کرد: بخش دیالیز شهرستان چادگان پس از تکمیل یکی از مجهزترین دیالیز در غرب استان اصفهان می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.