مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: برای احداث بخش دیالیز تاکنون یک میلیارد 700 میلیون ریال هزینه شده است که تمامی هزینه‌ها را خیران پرداخت کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی حاجی‌عرب  اظهار داشت: ساختمان دیالیز شبکه بهداشت شهرستان چادگان با کمک خیران در حال ساخت است.

وی گفت: ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت 600 متر مربع در کنار ساختمان بیمارستان بوعلی چادگان احداث می‌شود که با احداث این مرکز بیماران دیالیزی شهرستان چادگان در این مرکز دیالیز می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان افزود: برای احداث بخش دیالیز تاکنون یک میلیارد 700 میلیون ریال هزینه شده است که تمامی هزینه‌ها را خیران پرداخت کرده‌اند.

 وی بیان داشت: ساختمان دیالیز تا کنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار داریم خیران شهرستانی و استانی ما را یاری کنند تا بتوانیم این مرکز را راه‌اندازی کنیم تا از تردد بیماران دیالیزی به شهرستان‌ها و استان برای انجام دیالیز کاسته شود.

حاجی‌عرب گفت: برای تکمیل بخش دیالیز به اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال نیاز است که انتظار داریم از اعتبارات دولتی، مردمی و خیران تأمین و تکمیل شود.

 

انتهای پیام/م

 

احداث بخش ساختمان دیالیزدرچادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.