رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از آمادگی خدمت رسانی 9 بیمارستان این دانشگاه در دو کاشان و آران و بیدگل به مسافران داخلی و گردشگران خارجی در تعطیلات نوروزی 1397 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر ابراهیم کوچکی امروز  در نشست خبری با خبرنگاران گفت:  بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، آیت الله یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و شهید رجایی در آران و بیدگل به همراه هفت درمانگاه در این شهرستان ها برای تعطیلات نوروزی آماده شده است.

وی افزود: سه مرکز تصویربرداری نیز در بیمارستان های شهید بهشتی و میلاد و بخش خصوصی آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در منطقه کاشان فعال است.

رئیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از دایر بودن 20 مرکز جامع سلامت در شهرها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی خبر داد و بیان کرد: چهار مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی نیز برای گردشگران و مسافران خدمات ارائه خواهد داد.

کوچکی، ارائه خدمات در 6 داروخانه شبانه روزی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را یادآورشد و گفت: 20 باب داروخانه دیگر نیز به صورت کشیک در تعطیلات نوروز برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی فعال می شود.

وی در ادامه بازرسی مستمر از واحدهای تهیه، تولید و توزیع مواد خوارکی (رستوران ها، چلوکبابی ها، اغذیه فروشی ها، نانوایی ها و قنادی ها) را خاطرنشان کرد و گفت: شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های بهداشت، درمان، غذا و دارو مراتب را با شماره تماس 1490 و یا سامانه 190 اطلاع دهند.

به گفته وی، مرکز دیالیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان نیز واقع در  بیمارستان اخوان در خیابان اباذر به شماره تماس (03155460261) همزمان با ایام نوروز آماده خدمت رسانی است.

شایان ذکر است: رئیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان این نشست با اهدای هدایای نقدی از یکسال کار و تلاش رسانه ای خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات سراسری و پایگاه های خبری محلی درانتشار اخبار این دانشگاه تقدیر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزون بر 470 هزار نفر جمعیت شهرستان های آران و بیدگل و کاشان را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دارد.

 

انتهای پیام/م

 

آماده باش همه جانبه دانشاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.