مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از آموزش بیش از 1000 نفر از دانش آموزان و والدین در کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

آموزش هزار نفری پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از 1000 نفر از دانش آموزان و والدین در کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح استان آموزش دیدند.

با اعلام این خبر افزود: کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان های کرمان، جیرفت، بم، شهربابک، زرند، سیرجان و شهرهای راین و شهداد توسط معاونت امور جوانان این جمعیت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.


فلاح با اشاره به حضور و استقبال والدین از کارگاه های آموزشی خاطرنشان کرد: کارگاه های سبک فرزندپروری و مهارت های زندگی با حضور 587 نفر از والدین در قالب 15 کارگاه در مدارس حاشیه شهر کرمان با حضور اساتید برجسته استان برگزار شد.


وی به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جهت توانمندسازی دانش آموزان در زمینه مواجه شدن و مقابله موثر با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در برابر آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: 475 نفر از دانش آموزان در خوابگاه های شبانه روزی شهرهای جیرفت، راین، بم، شهربابک، شهداد، زرند و سیرجان در قالب 9 کارگاه خودمراقبتی و پیشگیری اولیه از اعتیاد در رفتارهای پرخطر آموزش های لازم را فرا گرفتند.


انتهای پیام /س

 

کاهش آسیب های اجتماعی در جهت توانمندسازی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار