معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد: پس از گذشت ۱۶ روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت بیش از ۱۸۰ هزار نفر به پست‌های ایمنی و سلامت استان کرمان مراجعه کردند.

پایان خدمات پست‌های ایمنی و سلامت در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، کیوان علیزاده معاون امور جوانان جمعیت کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان کرمان پس از گذشت ۱۶ روز تلاش شبانه روزی اعضای جوانان، میزبان ۱۸۲ هزار و ۳۲۴ مسافر نوروزی بودند که بیش از ۱۷۵ هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت بهره‌مند شدند.

علیزاده با اشاره به فعالیت تیم سیار سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه) در استان کرمان افزود: امسال اعضای تیم سحر در مناطق گردشگری و تاریخی در شهرستان‌های بردسیر، بم، راین، ریگان، سیرجان، کرمان، کهنوج و ماهان مستقر هستند و به ۶ هزار و ۸۹۶ نفر خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.
وی با اشاره به استقرار خیمه‌های نماز در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت در سطح استان عنوان کرد: در این طرح نوورزی ۲ هزار و ۵۴۲ نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و از اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی توسط اعضای کانون طلاب بهرمند شدند.
وی بیان کرد: ۶ هزار و ۴۳۳ کودک از برنامه‌های فضای دوستدار کودک بهره‏مند شدند و همچنین بیش از ۴ هزار و ۸۷۵ نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کردند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: همیاران جوانان در پست‌های ایمنی و سلامت ۹۳ هزار ۴۸۳ نقشه، ۶۵ هزار و ۸۸۲ بروشور و ۵۸ هزار ۶۳۲ محصولات فرهنگی توزیع کرده اند.

انتهای پیام/ح

پایان کار تیم های نوروزی هلال احمر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار